بررسی بهترین تلویزیون های سامسونگ و الجی 2022

تعمیر تلویزیون شهاب به صورت تخصصی

بررسی بهترین تلویزیون های سامسونگ و الجی 2022

۴ بازديد
تلویزیون های سامسونگ و الجی از تلویزیون های باکیفیتی هستند که سالیان طولانی نام آن ها بر سر زبان ها بوده است. به همین دلیل ما در این مقاله تصمیم داریم که بهترین تلویزیون های سامسونگ و تلویزیون های الجی در سال 2022 را برایتان بیاوریم. با ما همراه باشید.

تلویزیون سامسونگ AU8000

همانطور که گفتیم برند سامسونگ هر ساله انواع مختلفی از تلویزیون ها را بر اساس سلیقه و بودجه افراد تولید می کند. تلویزیون AU8000 یکی از بهترین و گران ترین تلویزیون های سامسونگ به حساب می آید که به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب یکی از پرفروش ترین مدل های این برند می باشد. این تلویزیون دارای تکنولوژی Crystal UHD می باشد که با توجه به قیمت آن می توان بهترین گزینه برای خرید تلویزیون دانست
 
با توجه به پنل VA به کار رفته در آن، شاهد رنگ مشکی عمیق در پس زمینه تلویزیون هستیم و کنتراست تصاویر بسیار بالاست. این تلویزیون از فناوری های مختلفی از جمله HDR10 و HDR10+ پشتیبانی می کند، اما با توجه به اینکه تلویزیون مقرون به صرفه نیست، از نظر پخش HDR نسبت به مدل های رده بالا تفاوت هایی دارد. میزان تاخیر ورودی در این تلویزیون کم است و سیستم عامل تایزن در برخی موارد دسترسی کمتری نسبت به مدل های رده بالا دارد. این تلویزیون مجهز به پنل 60 هرتز است و سایر امکانات به کار رفته در آن می تواند برای افرادی که قصد خرید تلویزیون سامسونگ با قیمت مناسب را دارند مناسب باشد.

بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2022

برای خرید تلویزیون به غیر از برند سامسونگ گزینه دیگری نیز وجود دارد که بهترین و ایده آل ترین برند به حساب می آید. خرید تلویزیون ال جی یکی از بهترین خریدها برای کاربران است. این برند همتراز سایر شرکت ها هر ساله بهترین و جدیدترین مدل های خود را به بازار عرضه می کند و دارای ویژگی های فراوانی است. اگر قصد خرید تلویزیون ال جی در سال 2022 را دارید، مدل های زیر را می توان گزینه های ایده آلی برای خرید تلویزیون در نظر گرفت.

تلویزیون ال جی C1

یکی از بهترین تلویزیون های برند ال جی که از پنل OLED بهره می برد، تلویزیون ال جی C1 است. کنتراست و کیفیت تصاویر نمایش داده شده در این تلویزیون بسیار بالاست و در محیط های کم نور می توانید بهترین تصاویر را مشاهده کنید. در آن بود. این تلویزیون قادر به ارائه رنگ مشکی عمیق است که می تواند تصاویری با کیفیت بالا در محیط های کم نور و بدون پراکندگی نور ارائه دهد. طیف رنگی این تلویزیون به خصوص در محتوای HDR بسیار بالاست. البته لازم به ذکر است که تلویزیون های دارای پنل OLED نسبت به تلویزیون های LED روشنایی کمتری دارند و در مقایسه با مدل LG G1 که از پنل مخصوصی به نام Evo استفاده می کند، کیفیت تصویر کمی پایین تر است. البته قیمت تلویزیون LG C1 بسیار کمتر از G1 OLED است و خرید تلویزیون LG C1 به صرفه تر است.

تلویزیون ال جی QNED90

این تلویزیون از فناوری Mini LED بهره می برد و از روشنایی بسیار بالا و مطلوبی برخوردار است. بنابراین می توان از این تلویزیون در محیط های پر نور به راحتی استفاده کرد. پنل 120 هرتزی این تلویزیون می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که قصد استفاده از تلویزیون را دارند. آنها بازی دارند همچنین به لطف وجود پورت های متنوع و به روز مانند HDMI 2.1 و همچنین تاخیر بسیار کم در ورودی و قابلیت های تلویزیون هوشمند می تواند گزینه ایده آلی برای کاربران باشد. عدم وجود پنل OLED در این مدل از تلویزیون ال جی یکی از مهم ترین نکاتی است که با توجه به آن می توانید از سوختن پیکسل ها اطمینان حاصل کنید.
مطالعه کتید: تعمیر تلویزیون شهاب
از دیگر ویژگی های QNED90 می توان به استفاده از پنل IPS اشاره کرد که در کنار مینی ال ای دی، قابلیت نمایش تصاویر با کنتراست بالا و رنگ مشکی ایده آل، استفاده از دالبی ویژن، ایجاد زاویه دید مناسب برای تماشای تلویزیون و ... را دارد.

تلویزیون ال جی UP8000

اگر قصد خرید تلویزیون ال جی با قیمت مناسب در سال 2022 را دارید، مدل UP8000 ال جی یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. این تلویزیون در سایزهای مختلف البته فقط در مدل 65 اینچی قابل خریداری است. ما پنل IPS هستیم. این تلویزیون مانند سایر مدل های تلویزیون هوشمند ال جی دارای سیستم عامل WebOS بوده و در کنار قیمت مناسب دارای ویژگی هایی مانند Earc می باشد که به لطف آن می توانید شاهد کیفیت صدای بسیار بالایی باشید.
البته لازم به ذکر است که این مدل برای محیط های کم نور گزینه مناسبی نیست زیرا در چنین محیط هایی شاهد کاهش کنتراست تصاویر خواهیم بود. به طور کلی می توان گفت که این مدل بهترین تلویزیون مقرون به صرفه ال جی در سال 2022 برند ال جی است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.