معرفی تلویزیون های سامسونگ مناسب فضای باز

تعمیر تلویزیون شهاب به صورت تخصصی

معرفی تلویزیون های سامسونگ مناسب فضای باز

۹ بازديد
 
امروزه تنوع زیادی در مدل های تلویزیون در بازار وجود دارد و برای انتخاب و خرید تلویزیون می توانید با توجه به نیاز و امکانات خود اقدام به خرید آن نمایید. اما برخی از مدل ها دارای ویژگی های خاصی هستند که می توان از آنها در مکان های خاصی استفاده کرد. یکی از جدیدترین تلویزیون های سامسونگ مناسب فضای باز که در سال 2020 عرضه شد، Terrace TV نام دارد. اگر قصد خرید تلویزیون های سامسونگ مناسب فضای باز دارید، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.
سامسونگ با توجه به موفقیت چشمگیری که در بازار تلویزیون در کنار سایر رقبا مانند تلویزیون ال جی کسب کرده است، اقدام به تولید تلویزیون های مناسب برای مکان های خاص غیر از فضای داخلی ساختمان کرده است. تلویزیون مدل تراس سامسونگ یکی از جدیدترین محصولات زیر مجموعه Life Style برند سامسونگ می باشد. اما این تلویزیون چه مزایا و ویژگی هایی دارد که برای این نام در نظر گرفته شده است؟
مطالعه کنید: معرفی تلویزیون سونی X90J

ویژگی های تلویزیون های سامسونگ مناسب فضای باز

اگر به نام این مدل تلویزیون سامسونگ دقت کنید متوجه می شوید که این مدل برای استفاده در تراس یا فضای باز می باشد. به همین دلیل با توجه به شرایط محیط باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا با محیط همخوانی داشته باشد. این امکانات بیشتر در تلویزیون های معمولی که در فضاهای بسته استفاده می شوند وجود ندارد. از مهمترین ویژگی تلویزیون های سامسونگ مناسب فضای باز می توان به ضد آب بودن و همچنین ضد گرد و غبار بودن آن اشاره کرد که با گواهی IP55 نامگذاری شده است. این ویژگی امکان استفاده از تلویزیون را در محیط های باز بدون مشکل فراهم می کند.
از دیگر ویژگی های تلویزیون های سامسونگ مناسب فضای باز می توان به روشنایی بسیار بالای صفحه نمایش اشاره کرد. با توجه به اینکه میزان نور در فضای باز بیشتر از محیط بسته است، استفاده از تلویزیون هایی با روشنایی معمولی و مناسب برای داخل ساختمان کیفیت مناسبی را در اختیار بیننده قرار نمی دهد. به همین دلیل سامسونگ میزان روشنایی مدل تراس خود را به 2000 نیت رسانده است که می توان گفت بیشترین روشنایی را در بین سایر تلویزیون های بازار دارد. بنابراین تماشای تلویزیون در محیط باز را بسیار لذت بخش خواهد کرد.
مطالعه کنید: مقایسه تلویزیون هایسنس با برندهای پیشرو
روکش ضد انعکاس به کار رفته در این تلویزیون باعث می شود نور بر روی صفحه نمایش منعکس شود و تصاویر بدون افت کیفیت به چشم بیننده برسد. همچنین نرخ رفرش تصاویر در تلویزیون های سامسونگ مناسب فضای باز تا 240 هرتز افزایش یافته است که از هرگونه تاری برای تماشای تصاویر متحرک با سرعت بالا جلوگیری می کند و تصاویر بسیار واضح دیده خواهند شد. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون برای استفاده در فضای باز مانند تراس، حیاط و ... را دارید، تلویزیون تراس سامسونگ به دلیل ویژگی های منحصر به فردش بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

امکانات تلویزیون تراس سامسونگ

همانطور که گفته شد این تلویزیون بر اساس شرایط محیطی خاصی تولید می شود و به همین دلیل امکانات در نظر گرفته شده در آن با محیط باز سازگاری ندارد. ابعاد و لبه های تلویزیون بسیار ظریف و دارای ضخامت بسیار کمی (59 میلی متر) می باشد. برای راه اندازی تلویزیون های سامسونگ مناسب فضای باز فقط باید دوشاخه را به پریز وصل کنید و هیچ مرحله دیگری وجود ندارد. در این تلویزیون از گیرنده داخلی ویژه ای به نام «HDBaseT» استفاده شده است که تنها با استفاده از یک کابل (حتی با مساحت زیاد) می توان صدا و تصاویر عالی با کیفیت 4K را انتقال داد.
صفحه نمایش به کار رفته در این مدل از تلویزیون های سامسونگ چندین فناوری را با هم ترکیب و ادغام کرده است. ویژگی کنتراست بالای این دستگاه با استفاده از فناوری خاصی به نام Full Array Local Dimming حاصل می شود که با ادغام چندین ویژگی به دست می آید. ترکیبی از فناوری های کوانتومی، پوشش ضد انعکاس ویژه، استفاده از قابلیتی به نام Ambinet Mode در کنار هم باعث شده تا این تلویزیون از بالاترین سطح کنتراست بهره مند شود. به منظور افزایش کیفیت تصاویر، رنگ های با غلظت بالاتر و افزایش کنتراست این مدل تلویزیون سامسونگ، از فناوری جدید دیگری به نام Quantum HDR 32X استفاده شده است تا تماشای تصاویر را چندین برابر کند.
سایت پیشنهادی: تعمیر تلویزیون شهاب

قیمت تلویزیون های سامسونگ مناسب فضای باز

با توجه به جدید بودن و ویژگی های منحصر به فرد این مدل می توان گفت که قیمت تلویزیون تراس سامسونگ نسبت به مدل های دیگر گران است. اما با توجه به اینکه این تلویزیون در محیط های خاصی قابل استفاده است، برای افرادی که به چنین تلویزیونی نیاز دارند می تواند انتخابی ایده آل باشد. در بازار جهانی قیمت تلویزیون های سامسونگ مناسب فضای باز مدل تراس (55 اینچ) حدود 3455 دلار است که نسبت به سایر مدل های تلویزیون سامسونگ مانند تلویزیون QLED 4K بسیار بالاتر است.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.